RETURPOLITIK
Disse returneringsbetingelser bestemmer rettighederne, forpligtelserne og ansvaret for den person, der erhverver varerne via E-Store www.superbox.dk (herefter køberen) og UAB Superbox (herefter sælgeren), i tilfælde af at køberen ønsker at returnere de købte varer fra E-Store.
1. RETURNERING AF VARER AF GOD KVALITET
1.1. Hvis køber indgår en salgskontrakt (herefter "Kontrakten") udelukkende via fjernkommunikation (Fjernkontrakt) og som følge heraf ikke har haft mulighed for at udøve den lovbestemte ret til at inspicere varerne og vurdere karakteren af de leverede ydelser før kontraktens indgåelse, har køber ret til at fortryde kontrakten ved at give sælgeren skriftlig meddelelse inden for 14 (fjorten) dage fra leveringsdatoen.
1.2. Køber kan returnere de købte varer af god kvalitet inden for 14 dage, hvis:
- det returnerede produkt er i den originale, pæne emballage;
- produktet er ubrugt og intakt;
- produktet ikke har mistet sit kommercielle udseende;
- det returnerede produkts indhold er komplet.
1.3. Kvalitetsvarer kan ikke returneres, hvis de er:
- varer, der er fremstillet i overensstemmelse med købers individuelle ordre eller åbenlyst tilpasset køber, eller hvis varerne på grund af deres beskaffenhed ikke længere kan returneres efter levering til køber på grund af tab af kommercielle egenskaber;
- i andre tilfælde, hvor kontrakten ikke kan opsiges i henhold til lovgivningen i Republikken Litauen.
1.4. Når kvalitetsvarer returneres, er køber ansvarlig for:
- emballering af varerne;
- betaling for returnering af varerne og levering til butikken på Raudondvario pl. 150, Kaunas. Kun uåbnede pakker kan returneres.
1.5. Købers anmodning om at erstatte det købte produkt af passende kvalitet med lignende varer eller om at få refunderet de betalte penge, af de grunde, der er specificeret i artikel 6.362 i Civil Code, kan kun imødekommes, hvis sælgeren accepterer det.
1.6. Returnering af kvalitetsvarer sker på grundlag af Civil Code i Republikken Litauen og resolutionen fra Republikken Litauens regering (2014-07-22) om godkendelse af detailhandelsregler og detailhandelsregler.
2. PROCES FOR RETURNERING AF KVALITETSVARER
2.1. Før returnering af en kvalitetsvare købt i E-Store skal køber indsende en skriftlig anmodning i fri form ved at angive detaljerne for ordren: ordrenummer, dato, produkt, pris og leveringsdato. Kontoen for tilbagebetaling skal angives i anmodningen. Anmodningen kan sendes via e-mail: support@superbox.dk.
2.2. Køber skal pakke varerne forsvarligt og sørge for levering til sælger på egen regning. Sælger returnerer pengene for kvalitetsvarer kun, hvis han modtager varerne fra køber og er overbevist om, at varerne opfylder betingelserne i punkt 1.2 i Superbox Returregler.
2.3. Hvis der ved købstidspunktet blev givet en yderligere rabat til køber for ordren, og køber kun har returneret en del af de købte varer i én ordre, kan sælger trække rabatbeløbet fra det refunderede beløb.
3. RETURNERING AF DEFEKTE VARER
3.1. Hvis varen returneres på grund af defekter eller dårlig kvalitet, forpligter sælger sig til at erstatte varerne af dårlig kvalitet med varer af passende kvalitet eller returnere de betalte penge for varerne, når han bekræfter, at varerne er af dårlig kvalitet på grund af sælgerens skyld, dvs. der ikke er konstateret overtrædelser, skader mv. forårsaget af købers forkert brug.
3.2. Sælger er ikke ansvarlig for varer, der er beskadiget, deformeredet eller på anden måde har mistet deres funktion eller æstetiske udseende på grund af uhensigtsmæssige opbevaringsforhold (for eksempel for høj eller lav luftfugtighed eller forkert omgivelsestemperatur).
3.3. Returnering af varerne på grund af dårlig kvalitet og i andre tilfælde udføres i overensstemmelse med Civil Code i Republikken Litauen og resolutionen fra Republikken Litauens regering (2014-07-22) om godkendelse af detailhandelsregler og detailhandelsregler.
4. PROCES FOR RETURNERING AF DEFEKTE VARER
4.1. Før returnering af en defekt vare købt i E-Store skal køber indsende en skriftlig anmodning i fri form med oplysninger om ordren: ordrenummer, dato, produkt, pris og leveringsdato. Kontoen for tilbagebetaling skal angives i anmodningen. Anmodningen kan sendes via e-mail: support@superbox.dk. For at løse kvalitetsklagen hurtigere, bedes køber vedlægge billeder og en beskrivelse af manglerne på varerne eller den beskadigede emballage.
4.2. Efter modtagelse af sælgers godkendelse skal køber pakke varen forsvarligt og informere sælger. Sælger returnerer pengene for defekte varer eller erstatter dem med kvalitetsvarer kun, hvis sælger modtager de defekte varer og sikrer, at varerne ikke er blevet beskadiget som følge af købers handlinger.
4.3. Hvis der ved købstidspunktet blev givet en yderligere rabat til køber for ordren, og køber kun har returneret en del af de købte varer i én ordre, kan sælger trække rabatbeløbet fra det refunderede beløb.
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at ringe på +37061151135 eller skrive en e-mail til support@superbox.dk.