Skip to main content

Kan jeg returnere eller bytte en defekt kasse?


1. Kvalitetsprodukter

Produkter kan returneres inden for 14 dage efter levering, hvis de er ubrugte, uskadt, i originalemballagen og komplette. Specialfremstillede eller individuelt tilpassede produkter kan ikke returneres. Retur foretages af køberen på egen regning med korrekt emballage.

2. Returproces for kvalitetsprodukter

Send først en skriftlig anmodning via e-mail til support@superbox.dk, med ordreoplysninger og faktura til refundering. Refundering sker kun, når produkterne er modtaget og kontrolleret, at de opfylder returkravene.

3. Defekte produkter

Hvis et produkt er defekt på grund af vores fejl, vil det blive erstattet eller pengene refunderet. SUPERBOX er ikke ansvarlig for skader forårsaget af forkert opbevaring.

4. Returproces for defekte produkter

Send først en skriftlig anmodning med fotos af produktet og beskrivelse af fejl til support@superbox.dk. Refundering eller udskiftning sker kun efter modtagelse og kontrol af produkterne.

For mere information om returprocessen, se venligst afsnittet Returvilkår på vores hjemmeside.